torsdag 12 januari 2012

Jag har ingenting att blogga om!!!!!

Okej  foeeeks, har inget att blogga om , så ni får väldigt väldigt gärna ge mig förslag på vad det kan skrivas om?
har ingen lust att blogga, ingen insperation. Vill inte göra någonting.
Veckan har varit både upp och ner. Morgornarna blir bara svårare & svårare & kvällarna blir bara kortare och kortare. kläderna sitter inte bra & håret vill inte som jag vill. Jag har skolångest och skulle kunna dö när som helst. Kroppen värker och jag är konstant hungrig.

Så jaa, gnäll gnäll & gnäll lite mera. Vid tio så börjar Jersey shore så jag ska se det innan jag ska lägga mig och sova.

Nu ska jag kolla om jag har gått upp i vikt eller vuxit. Ha de!

1 kommentar:

  1. Kämpa på, om några veckor är det sportlov! Efter det är det bara några veckor till påsk. Sen efter påsk så rinner bara tiden iväg och helt plötsligt får du sluta nian och har ett långt skönt sommarlov och till slut får du äntligen börja plugga i den riktning du själv vill :)

    SvaraRadera