måndag 9 januari 2012

Som jag lovade, två roliga videor

för er som har det tråkigt och kanske har lite ångest över att skolan har eller ska börja igen, ni kan kolla på dessa videorna som jag lägger upp. Den första gjorde sanna till mig för flera år sedan och den andra spelade vi in i lördags, vill bara berätta att filmerna inte är seriösa någonstans och ni tittar på ert eget villkor.
Det är inte mitt ansvar om ni får men efter att ha kollat på filmerna, det är inte heller mitt fel om det dyker upp liknande problem som i "the ring", härmed har jag nu avsett mig allt ansvar för vad som händer med er efter att ni har tittat...Och nej, det är inte så farligt som det verkar...eller?

OCH EN ANNAN SAK OCKSÅ! , DEN SOM MOBBAR MIG FÖR BILDERNA I DEN FÖRSTA FILMEN ELLER DEN SOM MOBBAR OSS FÖR NÅGOT I DEN NYA FILMEN ÄR SÅ DÖD!!!!
Ha en kul tid när du tittar på filmerna, puss :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar