onsdag 25 januari 2012

Onsdag - Studiedag

Var uppe med tuppen idag , skulle vara på sjukhuset vid klockan åtta så det blev ju inte direkt någon sovmorgon för mig.
Jag fick inget direkt svar om hur det kommer bli i framtiden men jag har fått en ny tid den 8 februari då dom ska berätta hur det blir. Jag är rätt inställd på att inte få posetiva besked då, men jag får hålla hoppet uppe.

Sen åkte mamma och jag till köpstan och handlade lite mat och sånt, kom hem, fikade, började plugga till so-provet som vi har imorgon. Kan det mesta men det är några frågor som inte alls vill fastna. Men det ska nog gå bra. Jag tror också att Ebba och jag ska stå i cafeterian i morgon men alla säger ju olika så jag vet inte.

Har kollat på MTV hela dagen också. Punk'd har gått hela dagen & efter det har det varit 16 and pregnant så det har bara varit massa bra program!

Har inte direkt något att skriva om , någon dag i framtiden får ni se hur mitt nya (supersnygga, superstora) rum ser ut, trivs till tusen. Rött , svart & vitt är hela rummet. Har sannas gamla säng och jag sover faktiskt mycket bättre i den än vad jag någonsin har kunnat drömma om!
Dock så spökar det ju här nere, men det kan jag leva med eftersom att jag har en walk-in colset :D

Nu blir det mer plugg & sen får vi se vad dagen har att bjuda på, ha det bra PUSSSSS : *




1 kommentar: