måndag 30 januari 2012

This is what im made of

Alltså vem ger en material inför ett prov utan frågor? Det är ju sjukligt svårt att lära sig saker utan frågor!!
Men aja, det är endån ganska lätta saker att lära sig, det handlar om ekonomi.

Egentligen känner jag min inte tillräckligt pigg för att gå imorgon men jag måste ju skriva provet så det är bara att bita ihop och se glad ut. Det är ju endån bara ÖMSA i morgon vilket gör det hela mycket lättare.
 Då måste jag plugga på nån jävla fysik grej också, fysiken kan försvinna långt åt helvete , fattar ju typ aldrig någonting så jag fattar inte hur fan det ska gå på det där jävla nationella provet.

Yup, blev lite mycket svordomar här kännde jag nu, haha, jag suger.

Mhhhmmh...Nu ska jag sova. GOD NATT!


Bild sen vintern - 10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar