söndag 15 januari 2012

vad naF?

Fick denna komentaren på mitt förra inlägg med min vikt. Tänkte svara lite på den nu!

ANONYM
"Varför skryta om din vikt? Det är inte coolt att gå ner massa i vikt, du är så jävla dum när du skryter om att d har gått ner i vikt när det fins människor som inte kan gå ner i vikt hur mycket dom än vill!!!!"

För det första, varför vara anonym? , är du någon som jag känner som inte kan stå för det du säger? Det är bara patetiskt att vara anonym & att lämna en sån onödig komentar. Allvarligtalat, vad har man för liv isf?

för det andra så skryter jag inte med att jag har gått ner i vikt. Jag vill ju inte gå ner , jag vill gå upp. När jag efter sommaren hade gått upp åtta kilo var jag jätte glad över det och berättade det för alla. Jag skulle mycket hellre se att att jag har gått upp ett halvt kilo varje dag istället för ner.
Jag antar att du blev avis när eftersom att du skrev "när det finns människor som inte kan gå ner i vikt hur mycket dom än vill!!" är du en av dom människorna som inte kan gå ner i vikt? Bara så att du vet finns det minst lika många människor som inte kan gå upp i vikt heller. Det är ett lika stort problem!

Blev så alväJ paff när jag såg komentaren. Min första tanke var "Vad naF!? , varför vara anonym och försöka klanka ner på någon?" Det är inte direkt så att jag tog åt mig av komentaren, tycker bara att det var ett slöseri med tid att ens lägga sig i. Jag ska inte heller påstå att jag inte kan gå upp i vikt, men det är rätt svårt för mig att göra det , så självklart blev jag ju besviken när jag såg att de hade gått åt andra hållet på vågen.

Aja, jag har mitt liv & du som är anonym har ditt, jag lägger mig inte i ditt (hade inte gjort om jag hade vetat vem du var heller) & du ska sluta lägga dig i mitt liv.

Nu ska jag spela Rise of nigthmares med stoffe, *wish me luck *
Ni får ha en fortsatt bra dag så uppdaterar jag nog lite senare igen.

PussN :*

2 kommentarer:

  1. Dålig stil att inte våga stå för sina åsikter då är de inget värda. kram

    SvaraRadera
  2. Anonym, kan inte hjälpa att den bara kan rulla fram.
    Vi borde vara ödmjuka mot de feta å vårt samhälle som tar upp hela trottoarena med sitt breda bagage, HAH.

    Anonym, du skall fett med smörj, din fete jävel
    HA-HAHA-HAHAH !!

    SvaraRadera