söndag 29 januari 2012

I don't wanna close my eyes i don't wanna fall asleep cuz i miss you baby

Om du fick hänga med en kändis för en dag, vem skulle det då vara?

Yup, det är min fråga till dig, har själv funderat på den ett tag och även fast jag älskar Ozzy sjukt mycket och typ skulle kunna dö för att få träffa honom och umgås osv så skulle jag inte välja honom.
Anledningen till det är att jag vet att han är ganska gubbtjurig väldigt puttlig osv. Så jag tror att ifall jag skulle träffa honom att jag skulle bli besviken över att han kanske inte har den personligheten i verkligheten som han har på konserter osv.
Inte för att jag tvekar en sekund på att han älskar sina fans. Men jag väljer nog att hålla hans personlighet lite hemlig, lite mystisk. En gåta som aldrig kommer att få svar.

Så den kändisen som jag skulle vilja tillbringa en dag med är Steve-O , haha jag vet , oväntat va?
Jag skulle vilja träffa honom av den anledningen att enda sen jag började kolla på Jackass & sånna program är det alltid han som jag har skrattat mest åt , tyckt varit coolast osv.
Nä men allvarligt , hur coolt vore det inte att se Steve-O in acction?

Så ja, vilken kändis vill du tillbringa en dag med ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar