söndag 1 januari 2012

Kvällen med tjejerna

Dear Alcohol,
We had a deal where you would
make me funnier, smarter and a better dancer...
I saw the video.

We need to talk...!


Kvällen/natten/morgonen var hur kul som helst. När vi kom till Ebba så hade hon förberett en välkomstdrink & så började vi med förrätten och maten. Till förrätt åt vi skagenkorg vilket är rostat tunnbröd , sallad, skagenröra, rökor, avokado och lime , smakade asum! Efter det varmrätt: Hasselbacks potatis, kykling, sparris, sallad och vitlökssås meeed meera. snackade lite skit, gjorde charader med människor på skolan, tog gruppbilder & sen blev det efterrätt: Chokladmousse med blåbär och hallon (ttror jag..?) Gott vare iaf.

Gick neer, snackade lite skit , fick en finfin dans av Elina, Sabina &  Hanna, Sen var klockan nästan tolv så då vringlade vi ner till hamnen & skämde ut oss. Riktigt fina fyverkerier var det där fick dock inga bilder för att min äckel kamera vägrade sammarbeta med mig , åhåhåhå.
När vi kom hem igen käkade vi lite chips och dipp (kommer fan snart rulla fram!!) snackade lite mer om allt mellan himmel och jord , ringde till ett par (hahaha)

När jag kom hem igen så var klockan ca 3 och det är den bästa tiden på dygnet för mig, då är jag på topp, inte det minsta lilla trött så då startade jag en film och så somnade jag väll vid fem tiden någongång :)
Idag däremot är jag så jävla trött att jag håller på att dö, vädret suger så det gör ju inte saken bättre , jag tänker inte flytta mig från sängen idag, den är vaarm och gosig så bättre blir det inte.





Bilder på det vi åt, på fyverkerierna & fler på oss kommer senare när kameran bestämmer sig för att börja sammarbeta med mig och datorn, men ja, 
TTYL ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar