onsdag 20 februari 2013

HAHAHAHAH ORKAR INTE

ORKAR INTE MED ATT EN PERSON SOM jag skäms som fan över nu för tiden ÄR ÖVERALLT OCH INGENSTANS PÅ ALLA JÄVLA BLOGGAR MAN LÄSER. KOMMENTARER ÖVERALLT. FATTA ATT DU ÄR PINSAM. FÖRSTÅ ATT DU SKÄMMER UT DIG FÖR HALVA SVERIGE. FÖRSTÅ ATT HALVA MIN KOMPISKRETS TYCKER ATT DU ÄR PINSAM.
DU SKÄMMER JU FÖR SATANS UT OSS.


ehhkrdjgms, ja orkar inte med att se hennes namn på varenda jävla blogg jag läser längre.DET ÄR PINSAMT.

Okej, jag har sovit dåligt inatt & hatar därför människor mer än vanligt. Just nu är det två personer som jag verkligen inte klarar av. Den ena säger emot sig hela tiden & håller på att man ska vara snäll mot varandra & inte snacka skit men så gör den de själv. Den andra är då en som tror att den är såååå himla mycket bättre än vad den är. Den tror att den är the queen of kalmar tieeewp.
HATAR ER ALLA.

Här hatade jag nästan ingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar