tisdag 19 februari 2013

10 sanningar om mig

har inger bättre att blogga om så tänkte att jag kunde göra tio sanningar om mig.

1. Jag är extremt kameraskygg, fast inte om det är jag själv som håller i kameran
2. När jag slappnar av så pratar jag extremt bred dialekt
3. Jag har endast varit kär en gång och det var på dagis. Vi skulle gifta oss men då skulle han tydligen bli sjöman istället.
4. Jag har i hela mitt liv hatat Ullared fram tills typ mitten av förra året.
5. I skolan på hemkunskapen var jag alltid värdelös på att baka här hemma är det alltid jag som gör det, gör det mest för att ta lite av mormors plats.
6. Jag ÄLSKAR att göra livet surt för andra & skämma ut folk
7. Jag har gått från att i stort sett leva på luft till att vara konstant hungrig.
8. Jag låtsas att jag tar krom tabletterna varje dag & klagar på att de inte funkar.
9. Mina händer har konstant kräm på sig, lite vatten eller tvål utan kräm gör så att mina händer blir som sandpapper på två sekunder.
10. Jag har verkligen INGENTING att dölja i min telefon, men jag gillar inte när någon annan kollar på vad jag har i den.

när jag är glad är stoffe arg och tvärtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar