onsdag 13 februari 2013

Stockholm, Göteborg vad som helst

Vill verkligen åka någonstans nu på lovet. Helst till Stockholm men Göteborg, Köpenhamn eller vart som helst skulle egentligen funka. Vill bort från lilla Kalmar ett tag. Känner mig instängd och uttråkad av att gå på samma gator dag in och dag ut. Vill kunna gå bort mig på gator & få panik för att man tror att man aldrig mer kommer att hitta hem. Jag vill sätta mig på en buss för att se vart man hamnar & jag vill gå och göra bort mig för en hel stad så att man nästan aldrig kommer kunna återvända för att vara rädd att folk ska känna igen en. Det kan man inte göra i Kalmar, man kan inte hitta på något galet i Kalmar då det är en liten skit stad där alla känner alla och om någon skulle göra något som sticker ut så skulle det aldrig glömmas. Jag vill träffa personer jag inte visste fanns & bara glömma bort alla äckliga,tråkiga & skitsnackande personer som finns här för en stund.


Någon som följer med mig till Stockholm på lovet? Kan säkert hitta någon sista minuten resa, buss, flyg,tåg. Jag skulle till och med kunna tänka mig att cykla till Stockholm om det är vad som krävs för att komma dit.

Jag behöver verkligen ett break från alla människor här. Välkommen till Öland, det du inte vet om dig själv vet alla andra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar