lördag 9 februari 2013

G R Å T A

Idag är en sån dag då jag kan börja gråta för minsta lilla sak. Vet egentligen inte varför, är trött som tusan & känner mig halvsjuk. Kollade på en film om en hund som var brandman eller något, grät stundvis till den, egentligen ingen anledning till att gråta till den då skådespelarna var kassa och det var inte ens en snyftfilm. Grät lite när jag såg en kort filmsnutt på två bröder som träffades efter att den ena varit militär & jag grät lite när jag såg en liten film om killen utan armar & ben.

Men nu har jag ätit pizza & fikat så nu är jag glad igen.Förutom att jag har tandvärk men man har ju alltid ont någonstans så de får jag väl leva med!!

Nu ska jag kolla på tunnelbanan & gosa ner mig under min mysiga varma filt & här tänker jag ligga resten av dagen.

Taco hej

tja, snygg idag eller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar