måndag 25 februari 2013

säääääääääg vaaaaaad

Min hjärna har typ gått och kärat ner sig. Problemet med det, jag vet inte i vem eller vad. Jag sitter och typ pluggar, läser bloggar, kollar på tv eller åker till/från skolan & kommer på mig själv med att sitta och le som en idiot för att jag tänker på något. Sen när jag kommer på mig själv så har jag INGEN aning om vem eller vad som det är jag har tänkt på.  Det var liksom okej de första hundra gångerna men nu börjar man fan undra. Det är liksom i samma sekund som jag kommer på mig med att le som det försvinner. Skrämmer nästan mig själv med tanke på att jag inte vet om att jag gillar någon eller något, förutom mat då.


Ja jag tänker nämna mat i varje inlägg jag skriver, jag älskar mat och vi ska gifta oss någon dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar