måndag 11 februari 2013

Nej men jag kan väl skriva ett sista inlägg för dagen med att berätta om vad jag gjort idag.

Började ju med sovmorgon vilket alltid innebär en massa mys med elton innan det är dags att gå upp, tog bussen till skolan vid elva & tjurade ihop i stort sätt hela dagen. Var i skolan i tjugo minuter innan vi slutade då gick jag och frida till subban & drack latte, standard liksom. Sen hade hon den här jävla iden om att hon skulle ta tre bussen så då väntade jag med henne, vad vi gjorde i två timmar? Vi satt i en busskur på stationen och kollade på människor. När jag kom hem så åt jag & sen duschade jag & nu ligger jag här i sängen och kollar på titanic. Jävla spännande och kul dag jag haft idag. Riktigt händelserik.

Jahopp, ska fortsätta titta på titanic nu, så ha de fiiinfiiint :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar