måndag 4 februari 2013

In ya faces

När jag gick på skansen så var det alltid ett jävla tjat på lärare & kompisar om att jag aldrig åt något. Mina kompisar trodde till och med ett tag att jag hade anorexia för att de aldrig hade sett mig äta (påstår de, jag åt precis lika mycket som de). Så till alla er som påstod att jag aldrig åt, ni ska se mig nu, äter såfort som jag får tag på något ätbart. Gluffsar i mig saker hela tiden och är ständigt hungrig. Jag är den som alltid vill äta och alltid ska äta.

Det är skillnad. För två år sedan så klagade folk på att man aldrig åt. Nu klagar de istället på att man äter för mycket. Äh vafan, skaffa er ett eget liv och håll er till era fina dieter där i stället. Jag skulle dö lycklig om jag fick äta ihjäl mig YOLO lixom, palla bry sig om vad man äter & inte äter,så onödigt. Var stolt över dig själv som du är istället för att försöka träna dig till något som du inte är.


Varför ska man hålla på att svälta sig (inte alls gör de men många..) när det finns så mycket god mat.




Nu blev jag ju hungrig bara för att jag var tvungen att söka på matbilder. TACK.


Taco hej




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar