torsdag 14 februari 2013

Skratt, tårar, kramar, förvånad & massor med choklad

Dagen idag har bestått av allt som rubriken säger och lite till.

I skolan så har det faktiskt varit ganska kul, dagen har gått långsamt men  inte på något jobbigt sätt tycker jag. Var folk i butiken hela tiden så det var ju kul, trots att vi inte stod där idag. Förövrigt det så måste jag nog erkänna att vi antagligen känner de gulligaste killarna i hela världen, de hade alla samlat ihop lite pengar & sen köpt choklad till oss, när vi fick chokladen så sa de "detta är för att ni är våra bästa vänner, tack för att ni tog er tid att lära känna oss" vadå att tårarna nästan började spruta??? Så då blev de kramkalas & chokladätande. Bra dag bra dag. Här hemma så gjorde jag kiwi med choklad på, hade färska jordgubbar som faktiskt smakade svenska (tro de eller ej) & sen så bakade jag vanliga muffins och hade på chokladfrosting, hade massor av tända ljus i rummet så det var rätt mysigt faktiskt. Min andra överrasking som hela sverige ska kunna höra har dock inte kommit än, syyyynd.

Nu ska vi kolla klart på bones & sen ska jag sova. Haaa de fett bra.

Kommer inte riktigt ihåg hur de kommer sig att sabina skulle ha dessa gröna bollarna i håret, men fin är hon ju i dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar