söndag 17 februari 2013

Längtar

Längtar tills sanna har varit här ikväll så att jag kan tvätta bort allt smink,sätta på en ansiktsmask, smörja in mig med massa feta krämer, duscha, använda body scrub & bara skämma bort mig själv. Eller ja, de kommer inte bli så mycket för att skämma bort mig utan mer för att mitt torra ansikte ska försöka bli lite mindre torrt & så ska jag försöka bli av med alla finnar & utslag jag fått nu de senaste dagarna.

Har också mer eller mindre blivit förbjuden att använda smink nu på lovet för att ansiktet ska i alla fall ha en liten chans att återgå till det normala.  Så får väl försöka att inte använda något, dock kommer jag ju inte lämna huset utan att ha täckt över alla dessa färgförändringar & utslgag.

Hoppas att de lägger sig snart så att man inte behöver ha 100000 lager täcknings grej i ansiktet.
Idag är även sista dagen denna månaden jag äter godis. Det har jag sagt varje dag nu men nu måste jag faktiskt hålla det, så nästa vecka blir det både en vegetarisk & godisfri vecka, detta kan bli intressant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar