onsdag 20 februari 2013

HELVETE SATAN VAD ONT JAG HAR

Kan inte sova, kan inte äta, kan inte dricka, kan inte skratta,kan inte bita, kan inte tänka såå jävla ont har jag. Värktabletter hjälper inte & jag blir snart galen. Var så jävla mallig igår, hade inte ont och förstod inte varför alla sa att de skulle göra skit ont. Det har jag ju fått äta upp idag. Skulle verkligen behöva något annat att tänka på.

Skulle kanske kanske kanske kanske kanske åkt till Nybro och dött av hemskhet. Men personen i fråga har inte hört av sig (JIPPIE) så jag slipper det *jubel*. Hade ju dock vart lite kul att åka då Frida skulle följt med och då kunde jag skämt ut henne på såååååå många olika sätt. Men vi får se, det blir ju kanske någon annan dag.

Ikväll är det stugan som gäller. Men innan dess ska jag försöka äta ihjäl mig på friterad mat & plocka upp alla kläderna jag fick med mig hem från sanna igår då hon rensade garderoben. Fint  som snus de!


Jaha nähä, finns inte mö mer att säga. Hoppas att ni har en överjävlig dag idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar