onsdag 13 februari 2013

Alla krossade hjärtans dag

Imorgon bjuds det på godis i skolan ifall man har en röd eller rosa tröja på sig. Så nu har jag rotat igenom hela garderoben och äntligen så hittade jag ett rött linne som jag kan ha.

Tänkte även mysa till det lite här imorgon så hoppar av vid ica och köper lite så att jag kan mysa till de. Lite måste man ju skämma bort sin familj. Plus att jag har gjort en sak som kommer att höras över hela Sverige, så jag hoppas verkligen att jag kommer få det på film så att alla i familjen kommer att kunna se det. Hoppas bara att jag får ett mejl om vilken tid det är på ett ungefär så att jag inte missar det, de skulle ju vara väldigt synd.

Aaaa, men har inte så mycket mer att säga. Kommer nog att vara en ganska mysig dag imorgon trots att jag kommer vara extremt tjurig på vissa i morgon så kommer det nog att bli en bra dag. Behöver ju faktiskt inte umgås med den personen. Nej men seriöst, jag ska göra morgondagen till en bra dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar