lördag 2 februari 2013

Dagen idag

vaknade vid sju tiden av att jag hade extremt ont i halsen (TACK FRIDA<333333) låg kvar ett tag innan jag gick upp och för en gång skull åt frukost. Sen skulle pappa visa hus så då körde jag. Först till Norra Möckleby & från glömminge hem. Åkte igenom färjestadens alla jävla rondeller, trodde på ett helt seriöst sätt att jag skulle bajsa på mig. Men så bra som jag körde idag har jag nog aldrig gjort innan (tycker jag själv då) Så det blir ju bättre! När vi kom hem så var moster & jesper här med go fika & de har precis åkt hem så nu vet jag inte riktigt vad som händer.

Ska försöka få med mig päron till att köra lite till idag. Annars blir det nog imorgon. Har lixom inte så mycket att göra nu eftersom att frida&sabina egentligen skulle varit här i helgen med det var lite sjukstuga igår på idrotten så vi sparar det till nästa helg tror jag!

MU

BU

Taco hej

idag lyser solen på ölandet så idag lyssnar jag endast på fjortissommarlåtar 
WIIHHHHHOOOOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar