lördag 9 februari 2013

Hellu

Har inte bloggat på riktigt på ett tag nu så tänkte att jag skulle göra ett liiitet inlägg.

Igår var vi vid långviken och isvaksbadade, eller ja, det var endast 5 stycken av 40 som badade + lärarna då. När man var i vattnet så skulle man säga namn & personnummer innan man fick börja ta sig upp. Det var skit kul att lyssna på de som var i vattnet, de lät som jag vet inte vad. Önskar att jag hade det på film, men alla stod ju i vägen så fick inga bra filmer.  Sen när vi slutade var det jag ensam mot världen. Gick på stan själv i fyra timmar för att fördriva tiden, under den tiden blev jag förföljd av olika människor som jag är rädd för. När jag var på gina så var de på gina (killar lixom, vafan gjorde de på gina??) när jag satt på en bänk satt de sig på bänken snett framför mig, trodde jag skulle dö. När jag sökte tröst hos frida så skrattade hon bara och sa "de kommer kidnappa dig" taaaaack lixom, som om att jag inte redan var as rädd. Men de kidnappade mig inte och jag lever fortfarande.

Idag så tror jag inte att det händer så mycket, moster,jesper & alex kommer nog hit om ett tag så då ska vi nog fika eller något sååååååånt. Annars ska jag väl bara ligga i sängen och dö lite, är lite sådär forever alone idag lixxxxxom.

HA DE FINT OCH SÅ
TACO HEJ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar