måndag 4 februari 2013

jaaaa

Tur att jag vaknade innan larmet gick i morse så att jag hann se att frida hade smsat mig. Hon påminde mig om att det är friluftsdag idag vilket jag HEEEELT hade glömt bort. Snäll som hon är också så har hon ju smittat mig, med halsont och feber. Men idag gör det faktiskt ingenting. Känner inte för att leka i snön varken med eller utan (ensmileysomintegårattgörapådatornsådärförgörjagenparatesochlåterallagissavilkensmileydetskavaradär)
Så jag stannar hemma idag. Hade feber igår, tror dock inte att jag har de nu. Däremot har jag en jävla huvudvärk som verkligen inte är att leka med.

Nu ska  jag gå upp och göra en latte & kolla om det finns något gott att äta & sen ska jag nog kolla på någon film. Vädret är ju inte det bästa, snöblandatregn så det lockar ju inte direkt att behöva kliva upp ur sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar