fredag 15 februari 2013

one way or antoher

one way or antoher är en låt jag har hört typ sen jag var liten, men det är dock idag jag har insett vilken  jävla stalker låt det är. Herregud jag blev helt chockad när jag lyssnade på , jag har ju alltid kunnat texten men inte alls tänkt på att den är så stalkig.

I alla fall så hade vi ju idrott idag som vanligt. Kommer ni ihåg när jag berättade om att vi hade gjort arga leken & tumbrottning på en idrottslektion? Denna slår det. Vi satt och spelade kort. Man kan ju inte annat än älska jb's idrottslektioner.Dock så fick jag vara på lag med en som fuskade jätte mycket & det gjorde så att jag inte kunde fuska & sen förlorade jag nästan Sen stod vi typ still och sparkade en boll, kändes ju dock inte allt för bra att vår lärares son som va jätte liten typ 3 år var bättre än mig. Aja, man kan ju inte vara bäst på allt (eller inget.)
Tog 404an och gick till köpstan & åkte till Ö&B & nu sitter jag här och har precis duschat. Ska snart packa ihop en liten väska för ikväll drar vi till stugan.

Har även varit duktig och skickat in till idrottsläraren vad jag åt igår. Funderade på att hitta på något så att det skulle låta bra, men insåg att det var bättre att hålla sig till sanningen, chipsmat, choklad,kakor,pommes,mer chips,mer choklad & ännu mer godsaker. /Matilda som äter sötsugstabletter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar