onsdag 18 februari 2015


1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
How I met you mother, tänk så jävla chill att bara sitta i baren med sina vänner hela dagarna

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Florist haha 



3. Vilken är din favoritdoft?
Beror lite på sammanhanget

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
Just precis här

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Umgås med familj och vänner. 

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Jag skulle stå upp och kissa hela tiden.

7. Vilket favorit verktyg?
Den där hårda saken med en vass ände. 

8. Vad gör du om tio år?
Vet inte, det är ju tio år fram i tiden. Ingen kan ju veta det än. 

9. Vilken är din bästa danslåt?
Hahaha omg, typ I know you want me. Bästa danslåten ever.

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
Skulle sy ihop din käft

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
Eftersom att det inte är så mycket pengar i kronor så skulle jag väl antagligen inte göra så mycket.

12. Vad tycker du om ordet hen?
Mycket bra ord!

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?
säger jag intääää

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?
har ingenting att säga om den.

15. Är du beroende av något?
närhet

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
Aqua, minns när sanna och jag hoppade runt nere i det dåvarande vardagsrummet och sjöng oss hesa till aqua.

17. Vad gör dig riktigt förbannad?
När folk tror att de kan bestämma över mig

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
Doppa lysmelk i jordgubbssyilt. Trust me.

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Alla reklamer med jinglar. 

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Nej, varken på utseende eller personlighet. Jag var så jävla sprallig som barn. Det enda som har hängt kvar sen barndomen är mitt temperament









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar