onsdag 18 februari 2015

Ingen ska se mig gå ner mig, jag kommer tillbaka

Såg att Sanna  hade gjort ett "tre saker jag hatar" inlägg så tänkte att jag också kunde göra det pga jag har inget liv. Borde egentligen gå och lägga mig men är för cool för sömn.

1. Som de flesta antagligen redan vet så hatar jag ormar. Jag har sån förskräcklig fobi för ormar att det är sjukt. Kan inte se de på bilder, film och absolut inte i verkligheten. Klarar inte ens av leksaker som föreställer ormar.

2. Jag hatar lukten utav helosan. Dock är det ju det som jag använder mig utav att smörja på mina tatueringar när de är nygjorda. Tycker att det luktar så äckligt, det är typ som att det ska lukta lite mintigt men typ istället luktar som man stoppat ner näsan i en gammal tants väska som har hela bottnen fylld utav gamla halstabletter??

3. Något av det vidrigaste jag vet är falukorv. Skulle nästan kunna kräkas utav bara ordet. Klarar inte av lukten eller konsistensen. Gillade det jättemycket för några år sedan men sen hände en liten (gigantiskt) incident och efter det så är det förstört för all framtid. Fasan är typ ifall man kommer hem till någon och typ ska äta och så serveras det falukorv. Vad gör man? spyr rakt ut över bordet och rakt ner i grytan eller säger att man har fått en plötsligt släng utav falukorvishatis och att man genast måste åka hem och lägga sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar