fredag 27 februari 2015

Jaaaaaaahapp

Vad ska jag göra denna ensamma fredagskväll då? Är lämnad ensam i huset med två hyperaktiva katter och har absolut ingen aning om vad jag ska göra nu resten av kvällen.

Borde jag kanske ta tag i mitt fanfic skrivande igen? Hade ju trots allt en grym dröm inatt som hade varit en perfekt fanfic om den hade funnits nerskriven.
Borde jag titta på någon film som jag redan sett 100 gånger?
Borde jag dunka musik så högt att jag får tinnitus  (nej, det kan jag inte. Måste tänka på katternas öron)

Hjäääälp mig, hur ska jag spendera dessa ensamma timmarna. Skulle kunna bjuda in alla mina nyfunna vänner på ett reunions party men med tanken på deras IQ så skulle jag vara livrädd att någon av dem skulle glömma lägga ner toalocket så att någon av katterna skulle trilla i  toan och sedan spolas iväg genom rören till typ japan eller något. Man vet ju aldrig, det är sånt som skulle kunna hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar