fredag 20 februari 2015

"när man har ätit åtta subwaymackor så måste man göra....grejer"

Vet ni vad? Kroppen mår inte särskilt bra utav att inte sova mer än 2,5 timmar varje natt i nästan en vecka. Den mår inte heller särskilt bra utav att byta ut sömn mot energidryck. Men äsch yolo swag safe, vad är det värsta som kan hända liksom. Förutom att ögonen går i kors och att jag skakar mer än en alkoholist på rehabilitering så är allting helt normalt.

Vet inte heller om det är bristen på sömn som gör att jag inte minns hur men på något sätt så har jag fått cirka tio nya blåmärken. På de mest konstiga ställena. Har även träningsvärken ifrån helvetet i både armar och ben men hur jag fått de är ett mysterium då jag i onsdags knappt behövde gå själv och igår satt jag bara i en soffa? Och som om att det inte skulle vara nog så har jag fått ett gigantiskt (nej överdriver inte ens) brännmärke på handen sen jag råkade stoppa in handen i plattången, men annars så är livet najs liksom :)

Annars då? drog en spontanutgång i onsdags och hade svinkul. Eftersom att det var ett år sedan Sanna och jag boundade på riktigt i onsdags så hade vi extra mycket att fira. Kom inte hem alltför sent men somnade ändå inte förrän vid fem tiden. Igår kväll åkte vi in till stan och träffade några vänner så kom inte hem förrän vid fyra i morse. Sömn är för mesar alltså. Ikväll ska jag dock bara vara hemma, ska gå och lägga mig vid typ klockan sju bara för att försöka kunna ta igen lite sömn. Måste ju ändå vända tillbaka dygnet tills nästa vecka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar