tisdag 17 februari 2015

Idag för ett år sedan del.1

Idag för ett år sedan låg jag på soffan och grät för att jag var så sjuk och mådde så dåligt. Minns verkligen hur dåligt jag mådde för jag har aldrig vart så sjuk innan. Jag hade noll motivation till någonting och att åka till Stockholm imorgon kändes helt idiotiskt. Jag funderade starkt på att be någon annan ta min plats så att jag kunde stanna hemma. Ville dock inte svika min syster så jag samlade ihop så mycket energi som möjligt och lyckades efter mycket om och men packa ihop en väska med allt som min sjuka hjärna tyckte att jag kanske skulle få användning av. Minns att jag bland annat packade ner en tom glassförpackning för att jag tänkte något liknande att "den kan man ju ha och lägga saker i". Jovisst, tanken var ju god men vad skulle jag lägga i en tom glassförpackning när jag var i Stockholm? Den kom aldrig till nytta den resan, konstigt nog.

Var vaken mest hela natten och när klockan ringde morgonen därpå lovade jag mig själv att jag skulle göra det bästa av situationen och försöka att ge tillbaka allt till Sanna som hon har gett till mig......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar