torsdag 26 februari 2015

Gårdagen är redan förbi. Morgondagen är för långt bort i tid

"Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag"


yoooyooo bitches. har precis kommit hem igen efter att ha varit i stan med Sanna. Tog den vanliga rundan plus lite till. Ska nu bädda ner mig i sängen med en kopp te och kolla på någon film så att jag kan bli fit for fight snart igen. Är verkligen så himla låg just nu, förkylningen tar kol på mig. Alltså seriöst, har varken röst eller ork att göra någonting samtidigt som jag egentligen är så himla pigg. Sen att leva i orättvisan och inte veta vad som pågår i ens vänner liv, hur mår de, vad gör de, lever de ens? jag vet inte och jag kan inte heller göra mer än vad jag redan gjort. 

Om ingenting oväntat dyker upp under morgondagen så blir det nog en ganska lugn dag. Behöver ju som sagt vila upp mig lite efter igår (som egentligen var en katastrofal flopp) samt att jag behöver ladda batterierna tills på lördag då jag och två till ska bowla och sedan gå ut. Förväntar mig ingenting av helgen då det bara skiter sig totalt när jag har höga förväntningar inför saker. Bättre att ta de som det kommer helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar