söndag 15 februari 2015

Jag antar att mitt brott är att vara ung

 - Ung och dum.

Spenderade även denna lördagskvällen ute på stan, typ i alla fall. Hela den här tanken på alla hjärtans dag förstörde cirka allt och att deppäta mat inne på Max mitt i natten kändes som det bästa som kunde göras.

Har haft en ganska lugn söndag, vaknade i hyfsad tid och åkte in till stan och åt frukost på espresso house. Bra sett att starta dagen på liksom. Nu tänker jag bädda ner mig i sängen, deppa lite och se fram emot de lediga dagarna jag har framför mig. Ganska dumt att klaga egentligen men det är ju det som jag gör bäst.

"18, crazy, pulled up in your daddy’s car
You want to move in with me
Guess we’re off to a heavy start
Should have seen this coming, from a mile away
18, crazy, I know what you want from me
I know what you want from me
So if you wanna piss off your parents,
Date me to scare them
Show them you’re all grown up
If long hair and tattoos are what attracts you
Baby then you’re in luck
And I know it’s just a phase
You’re not in love with me
You wanna piss off your parents baby

You wanna piss off your parents,
That’s alright with me
You know, I’m broke, so you pulled out your daddy’s card
I drink, I smoke, you ate it up from the very first start
Should have seen this coming, from a mile away
I’ll play your game"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar