tisdag 17 februari 2015

 Tio frågor om dig själv
Namn? Mat
När fyller du år? 12 november
Några piercingar? nää, thank god
Vad har du på dig just nu? Zacks byxor och min fuck tröja
Vilken årstid är bäst? Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova tills man vaknar av sig själv, kolla lite på mobilen och sen äta typ choklad eller något
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag gillar mina ögon.

Vad är du bra på? Att omedvetet vara en total bitch.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min syster.

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon 
- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt men alla vet något
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är väl roliga på sitt sätt liiix
Vem är mest partyprisse? Wow..Sanna hhahah 
Vem är den du helst har filmkväll med ? Äh vet inte, slutar ju aldrig med filmkvällar iaf 
Vem av dina vänner är mest "evil"?  Robban


- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Står alla väldigt nära men Sanna är ju den jag umgås mest med
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? yess
Vem är farligast i din familj?
 Simon 
Vem ser roligast ut i din familj? Haha vilken elak fråga?? 
Vem är coolast? Dum fråga, det vet ju alla att det är jag liksom??
Har ni något husdjur?  Hundisch och kaninisch
Mest gemensamt med? Sanna
Underhållningen? Jag
Sover du oftast med? Sanna  

Roligaste kvällen med familjen?  När alla umgås tillsammans utan några krav 
10 frågor om idagVad har du gjort? Tatuerat mig
Vad ska du göra nu?
 Nu ska jag... fortsätta att sitta vid datan
Har du gjort något dåligt idag? Hahah har haft ångest cirka hela dagen för mitt beteende mot vissa :((
Vad har du ätit idag?
 Så.mycket.ring.på.hjälp
Har du duschat idag? Inte än

Vad händer i morgonn ? Kanske utgång på kvällen??
Går du i skolan? Ja
Har du varit i skolan idag? Näää


- ANNAT

Hur mår du just nu?  Alltså, det rullar väl antar jag.
Har du piercat dig? Nej
Är du hungrig nu? Nope
Vad är klockan nu just nu? 23:11
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg och youtube


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Patric 
Vem ringde du senast? Patric
Vem sms:a till dig senast? Moster
Vem  sms:a du till senast? Patric
-FAMILJHur  länge sen var det du träffa din morsa? nån timme
Hur länge sen var det du träffa din farsa? nån timme 

- ÖVRIGT
Gillar du punk? Ja-
Har du sminkat dig idag?
 
jappp

MUSIKLyssnar du på musik just nu?  Yeea
Vilket är ditt favoritband/artist? Finns så många men all time low är ju i toppen
Vad gillar du för musik?  allt möjligt 


- KLÄDERHar du fler än 4 linnen? Yes!
Har du fler än 3 jeans? jaow
Har du fler än 5 tröjor? Yeppers

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Jupp
Använder du wax? neh
Använder du ögonskugga? ibland..neeh

Använder du kajal? Yeppers
Använder du hårspray? jomen
Använder du volymspray? ja jag har ju så mycket volym i skallen XDDD
Använder du mousse? gjorde det väldigt mycket förr i tiden, typ 2010
Använder du deodorant?  Yepp
Använder du skinspray? nooope
Använder du parfym? yeeeaa
Använder du läppglans/läppstift? neeeech
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? aa
Uppsatt hår eller hängande? gärna uppsatt.
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar, yesbox
KÄRLEK
När kysste du någon senast? I lördags typ? 
Är du romantisk? nääe
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande kanske  
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nope 
Vem sov du senast bredvid? sannilus
 Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var väl typ i min ålder??
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? hahah nejnej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Näe, däremot om man får barn så skulle jag kunna göra barnets namn.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Vem fan bryr sig. Ha jävla vilken stil du vill. 

Älskade denna kvällen?? Alla var samlade, på bra humör och hade så jävla kul. Älskar bilden. Beskriver oss så himla bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar