onsdag 18 februari 2015

Oldies

Häromkvällen hade jag inte så mycket för mig, borde väl kanske gått och lagt mig men att sitta uppe och läsa igenom mina gamla bloggar tills klockan fyra på morgonen kändes som ett  mycket bättre alternativ (fy vad jag skäms för 2010-Matilda, alltså verkligen..jag skäms så mycket. Förlåt till alla  som var tvungen att känna mig då). Hur som helst så råkade jag ramla in på dessa gamla bilderna på Sanna och mig. Tur att vi aldrig har vart fjortisar eller så XD :PpPpP


2010 Matilda och Sanna. Unga och dumma. Värre än idag. 

Minns också de där kläderna jag hade på mig på bilden, alltid samma visa. Gråa mjukisbyxor, vit långärmad tröja, halsduk i färg och alltid den där jävla mössan. Jämt och ständigt denna underbart vackra outfit. Alltså visst, det var jävligt skönt, men serri 2010Mat, du hade ju kunnat variera dig lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar