lördag 28 februari 2015

Snapchat

La ut min snapchat på spur för mer än en vecka sedan men får fortfarande massa nya kontaktförfrågningar?? Räknade nyss och har fått 24 stycken??? Sjukt roliga människor dock så klagar absolut inte, men tycker att det är lite skumt att det fortfarande trillar in en massa nya människor.

Enda nackdelen med detta är att alla kommer ifrån USA. Jippie, fler vänner i USA, vad kul :). Fler personer som lever i en helt annan tidszon än mig och som har helt skilda liv jämfört med mig.
Vissa av de som lagt till mig har jag pratat lite mer med och det suger ju ganska så mycket när man lär känna en person men inser att vi aldrig kommer att kunna träffas pga att vi inte ens bor i samma världsdel. Jag känner en sån enorm saknad av mina vänner i USA. Man känner sig liksom bara halv när man helst av allt bara skulle vilja kasta sig i deras armar och kramas så hårt att man knappt får luft. Men för att kunna göra det så måste man sitta på ett flygplan i minst 19 timmar och utan problem kunna hosta upp minst 7000 kronor. Det är inte rättvist, det är inte rimligt.

Jag kan inte ens beskriva mitt hat emot alla dessa olika tidszonerna och avstånden. 90 % av mina vänner bor så pass långt bort att när jag går och lägger mig så vaknar de och vise versa. När ska man hinna prata med varandra? "det gör ont för varje hjärtslag". Jag måste åka till dem, de måste komma till mig. Mina bästaste bästaste vänner.

"kan stå i mitten av Nordstan men ändå vara ensam, Stockholm och Göteborg. Du är inte där"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar