lördag 21 februari 2015

Totalt förändrad men på skalet identisk.

Skulle behöva minst en veckas lov till för att kunna ta igen mig för denna veckan. Fast efter det skulle jag säkert behöva ännu en vecka ledigt för att ta igen mig efter den veckan så det skulle bara bilda en ond cirkel. 

Hur som helst kommer denna lördag endast bestå av att ligga nerbäddad i soffa eller säng och tycka synd om mig själv. Dels för att jag har fått en brutal förkylning som har knäckt mig totalt (tack så jättemycket<333) och dels för att detta blir första helgen på cirka en halv evighet som jag har absolut ingenting planerat och det känns faktiskt lite som jordens undergång. Erbjöd mig till och med att agera fyllechaffis endast för att det inte så vara så tragiskt tråkigt. 

Looolz på att jag som på riktigt nöjde mig med att endast lämna huset på helger med ganska långa mellanrum nu ligger här som en tragisk tågkrasch och hoppas på att någonting ska dyka upp i sista minuten så att jag kan få en anledning till att faktiskt orka flytta mig ifrån soffan.


Fast å andra sidan borde jag inte klaga för att jag fick detta smset förut och det var cirka det bästa som hänt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar