fredag 13 februari 2015

Festar hårt, utan problem.Känner ingenting, när lär jag mig? Det finns en gräns. Ring mig om du vill ha kul "jag är populär", det är vad jag intalar mig. Och det känns som om,som de bryr sig om mig. 1,2,3 1,2,3 svep jag dricker allt, vi ses i dimman nu.
Jag, ska flyga upp och aldrig nånsin komma ner. Aldrig komma ner. Jag ska leva som om morgondagen inte ens finns, som den inte ens finns.Men klamrar mig fast allt jag kan, vill inte se, vill inte se något mer.Håll mitt glas fullt tills solen är här, för jag håller mig fast för inatt. Men klamrar mig fast allt jag kan, ser inte ner, vill inte se något mer. 

Morgon nu, jag mår inte bra
Måste ta mig ut, fly från det här
Nu kommer det igen, jag fylls utav skam

1,2,3 1,2,3 svep.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar