måndag 27 januari 2014

B-I-T-T-E-R

Idag är jag riktigt jävla bitter. Är så otroligt trött på vissa människor som jag tyvärr tvingas ha runt om mig flera dagar i veckan. Jag är så galet trött på alla rövslickare som alltid får som de vill. Jag är trött på att det är personerna som alltid snackar mest skit och alltid får andra att må dåligt som rövslickar och därför inte får något skit emot sig.

Jag kan inte vara tyst, jag kan helt enkelt bara inte sitta tyst på min stol och få en massa skit kastat på mig utan att göra något. Dagar som dessa går jag igång på minsta lilla och ifall det är någon som säger eller gör något som jag inte tycker är okej så måste jag helt enkelt säga till.

Det är i slutändan jag som förlorar på det trots att jag egentligen inte är boven i dramat.

Jag måste lära mig att hålla käften.

Torkel tog orden ur munnen på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar