onsdag 22 januari 2014

Vet inte om jag har berättat detta tidigare men isf så får ni läsa om det igen, jag hade för några år sedan en väldigt jobbig tvångstanke.

Som säkert alla vet så är jag livrädd för ormar, jag kan inte se de på bilder, kan inte läsa om dem eller knappt ens höra folk prata om de.

 I alla fall så råkade jag en gång i sjuan berätta detta för mina kära klasskompisar som då tyckte att det var väldigt kul. En gång när vi var i motionsspåret på idrotten så gick några killar i klassen framför mig och en kompis, de hittade då en död snok på spåret och tyckte att det var en väldigt bra ide att jaga mig med den och sedan låtsas kasta den på mig, det var så brutalt, var så rädd. Hämnades dock på dem sen..hehehehe.
En annan klasskompis hittade en tidningsartikel om en orm som hade rymt ifrån sin ägare och sedan lyckats ta sig in i avloppet och på något konstigt jävla sätt lyckats ta sig upp i toaletten hos en barnfamilj.

Efter det att jag sett den artikeln kunde jag inte gå på toa utan att någon kollade så att det inte var någon orm i. Vågade knappt gå in i badrummet utan att någon kollade åt mig, var så galet rädd att det skulle vara en orm i toaletten. Detta tog mig ganska lång tid att släppa och att kunna gå på toa utan att skicka in någon annan före.
Tyckte nu att jag hade kommit över det ganska bra, visst ibland tänker jag på det men inte alls som jag gjorde då...TILLS NU, Blev taggad i en bild på facebook där det först bara är ett ormhuvud man ser i toaletten och sedan att en man drar i ormens huvud och upp kommer det en sju meter lång orm. RYSER PÅ HELA JÄVLA KROPPEN SÅFORT SOM JAG TÄNKER PÅ DETTA. BÖRJADE NÄSTAN GRÅTA NÄR JAG SÅG BILDEN OCH IDIOTEN SOM TAGGADE MIG I DEN SKA DÖ.

USCH KOMMER ATT HA MARDRÖMMAR INATT.

Haha hur brutalt är det inte om jag ibland vaknar jättevarm mitt i natten efter att ha haft en mardröm då jag drömt att jag är omringad av ormar och att de slingrar sig runt mig. Eller ibland ifall jag vaknar mitt i natten och inte vågar sträcka ut benen pga tror att det kommer ligga massa ormar nere vid fötterna.

USch, ryser, gråter, skakar. Hatar ormar och de hatar mig.  FYYYYYY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar