lördag 18 januari 2014

Beachen 2014

Som jag skrev i förra inlägget så har jag inte varit hemma och därför inte kunnat blogga. Under tiden som jag inte kunnat blogga så har jag haft det super mysigt med bland annat sköna promenader och gott fika. När jag kom hem så tränade jag för första gången på cirka en halv evighet, körde en helkroppsstyrketräning det kändes lite men var faktiskt inte så jobbigt som jag förväntat mig att det skulle vara...får väl se hur glad jag är imorgon när jag vaknar och inser att jag knappt kan röra mig pga träningsvärk ;)
Laddade ner en massa bra appar som ger en hel del bra träningsråd, min favorit är nog appen som lätt och enkelt heter träningspass. Där visar de hur man gör övningarna och sen håller de tiden och säger till när man ska börja med något annat.
Får se hur länge jag kommer hålla på med denna träningen, lär väl tröttna ganska snabbt... Men jag behöver bygga lite muskler här och där för att kunna må liite bättre.

Imorgon blir det plåtning och IKEA en snabbis. Hörs mer om det imorgon.

Sov gott alla fulingar :*

Måste träna lite inför beachen 2014


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar