fredag 31 januari 2014

Dålig hy

Jag har så extremt dålig hy, speciellt nu på vintern när det är snö och kallt. Är hela tiden torr och finnig. Känns som om att jag har testat hur mycket som helst utan att få något bra resultat. Eller okej, jag är ju lååångt ifrån att ha riktig acne men min hy är ändå så pass dålig att jag mår dåligt över det pågrund av att man känner sig äcklig när inte ens flera lager med smink kan täcka de äckliga prickarna man har i ansiktet. 
Jag får även väldigt lätt utslag av olika slag. 

På sommaren har jag inte alls lika mycket besvär med detta då jag gärna är ute i solen och min hy mår så mycket bättre när den får sol, hela jag mår bättre av sol och värme. Jag är snöallergiker...eller ja, vi kan låtsas det i alla fall. 

Hoppas på sol och värme snart så att jag kan slippa alla dessa jävla finnar, torr hud och kliande utslag. 



LIKSOM KOLLA PÅ DENNA BILDEN FRÅN I SOMMRAS, HADE INGET SMINK PÅ MIG FÖRUTOM KANSKE LITE MASCARA. VILL HA DET SÅDÄR NU. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar