måndag 27 januari 2014

Sanna - Syster - Storior

Min storasyster, vad skulle jag göra utan henne?
 Kan inte ens tänka mig ett liv utan henne. Det är hon som ställer upp och följer med mig på alla storstadsäventyr, det är hon som i hela mitt liv lekt med mig och alltid ställt upp för mig vad det än har gällt och det är hon som jag vill dela varenda liten del av mitt liv med.

Vi har haft en hel del bråk och även slagits en del, men det är sånt som syskon gör, eller hur? Skulle aldrig tvivla en sekund för att offra mitt liv för dig. Denna person har fått mig att skratta så många gånger och gett mig så mycket. Kan inte ens beskriva med ord hur lyckligt lottad jag är som har chansen att få ha just henne som syster. Detta är liksom personen som jag kan skicka bajs-snaps till utan att hon tycker att jag är dum i huvudet (mer än innan) och som älskar mig lika mycket trots att det är asvidrigt.

Jag älskar dig till universumsände fram och tillbaka en mijlongånger, bäst är du!! <3





1 kommentar:

  1. Älskade unge, förlåt för att jag är en sån pain in the ass ibland<3

    SvaraRadera