onsdag 29 januari 2014

Hemma

Kom hem från praktiken för en stund sen, dagen gick aplångsamt..det var knappt några kunder, inga beställningar iiiingentiing. Jag, Sandra och Vonsan hade ingen aning alls om vad vi skulle göra så det blev en hel del prat idag.

Imorgon blir vi själva i skolan och har butiken öppen själva (!!) för att Stina är sjuk. Herregud, det finns en risk för att allt går rakt åt helvete. Men det är väl bara att göra sitt bästa!
Jag borde egentligen plockat skog till en kistdekoration vi ska göra imorgon men jag känner inte för det så struntar i det.

HUR BRA ÄR INTE MIN BROR?
Ringde hem när jag satt på bussen och bad någon att möta mig när jag skulle gå av pga att det är en läskig man som antagligen vill döda mig som bor i närheten av mig så jag ville inte gå själv. Då kom Stoffe och mötte mig och såg till så att jag kom hem utan problem, bäst är han!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar