lördag 25 januari 2014

I have a friend named Jay, but we call him J for short

Vi tog lite sovmorgon idag vilket var hur skönt som helst. Elton har sovit hos mig två nätter i rad så har inte sovit superbra, men det har varit mysigt i alla fall. Igår åt och drack vi en massa gott. Vi kollade på den nya Total Recall, sov dock igenom hela filmen..hehe oouupsie. Tog en liten kvällspromenad och kollade typ bara på tv och myste resten av kvällen. En riktigt skön fredagskväll!

Började denna dag med en långpromenad, var faktiskt inte så kallt ute som jag förväntade mig att det skulle vara så det var riktigt skönt att gå ut. Dock var jag dödstrött och ville stanna efter cirka femtio meter.

När jag var liten så kollade jag och mamma på en film som vi hade inspelad som heter "Baby boom". Har letat efter den filmen huuuur länge som helst men den finns ingenstans att köpa eller ens att se på nätet. Vill verkligen se den igen men kan inte göra det eftersom att vi slängt det bandet och den inte finns någonstans att hitta. BUUUHUUUU HATAR LIVET (älskar den som hittar den filmen till mig)

Pusssssåkraaaam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar