fredag 17 januari 2014

CHACHAA BLOGGEN MAT HÄÄÄR

Vaknade vid typ halv tio idag, låg och drog lite i sängen innan jag gick upp och hjälpte mamma att bada hunden. Har precis kommit hem från Sanna, var där en snabbis och kollade till katterna och myste lite. Såå skönt att inte behöva gå till skolan idag då jag fortfarande inte känner mig helt kry + att det är kallt och snöstorm ute. Ska försöka att inte frysa ihjäl så ska ligga i sängen och kolla på full frys, haha älskar det. Har sett de avsnitten säkert 100 gånger och tycker fortfarande att de är lika kul <3<3<3<3<3.
I eftermiddag så kanske vi ska in till stan en stund. Fixa lite ramar och sånt så jag kan sätta upp fler bilder / afficher / biljetter på min vägg.

Jahaja nu ska jag fortsätta att kolla på film, haaa det braaa.

"Min son Edvin kan inte komma till läkarmottagningen idag för han är sjuk. Hälsningar Rasmus mamma"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar