torsdag 30 januari 2014

Polis

Har i många år tänk att jag egentligen skulle vilja gå och utbilda mig till polis, dock så är det ju svinsvårt att komma in på polisskolan, det är svåra tester som jag aldrig skulle klara men ändå, skulle faktiskt tycka att det skulle vara ganska kul att vara polis. Det skulle nog vara ett ganska bra jobb för mig, få mycket respekt och faktiskt kunna visa vad jag går för.

Berättade detta för Frida och hon började asgarva, förstod inte varför förrän hon påminde mig om vår lilla olycka på idrotten. Vi tränade på just polisövningar och den lektionen slutade med två hjärnskakningar, en blåtira och två samtal hem till två olika mammor som inte alls var förvånade över att höra om denna lilla olycka.

Får fortfarande ont i huvudet när jag ser denna docka. Men aa, allt är Nils fel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar