tisdag 21 januari 2014

Dålig kompis

Jag är den där dåliga kompisen som alltid ser direkt när någon skickar något till mig, öppnar det och sen glömmer bort att svara och kommer på det cirka tre timmar senare.

Jag har i stort sätt alltid telefonen bredvid mig eller i handen så jag öppnar alltid allt direkt, eller så ser jag att det dyker upp något på skärmen och tänker "aa men jag svarar på det där direkt efter att jag är klar med detta" sen när man är klar med vad jag än gjorde så har jag helt glömt bort att någon ville mig något och svarar därför inte på en halv evighet.

Är även den där personen som är irriterad om ingen skriver till mig, sen när det ÄNTLIGEN händer något i telefonen så blir jag alltid irriterad och säger "vem fan är det som vill mig något, pallar ej." Vill alltid att folk ska skriva till mig...vill dock inte svara, Palla det liksom.

Aa jag är helt enkelt bara en väldigt dålig vän i vissa lägen.

ÄR TYP KÄR I ALADDIN PÅ DENNA BILD. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar