onsdag 29 januari 2014

Christoffer, min favorit bror

Min bror, personen som skyddar mig i vårt och torrt. Han som jag i hela mitt liv sett upp till. Han som är anledningen till att jag är den nördiga person som jag är. Även han är en person som jag kan reta hur mycket som helst utan att han blir arg. Han är den personen som älskar mig trots att jag är den där irriterande lillasystern som alltid ska vara med eller störa när han umgås eller pratar med sina vänner.

Min bror är nog en utav Sveriges snällaste killar och om han vill så kan han vara så jääääävla snygg...synd bara att han inte vill det så ofta bara....

Nej men seriöst, denna personen, min bror, Christoffer Hallberg. Han är bäst. Han ställer alltid upp för mig, skjutsar mig dit jag vill, hämtar mig där jag är och han gör det utan att klaga.

Är så galet lyckligt lottad över att få ha en bror som han. Jag måste nog bo tillsammans med honom i hela mitt liv för jag klarar inte en dag utan honom. Är så otroligt beroende av honom och vet inte vad jag skulle göra utan honom, han hjälper mig med allt jag behöver och lite till.

Kärlek utan gränser. Finns ingen bättre bror än min.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar