fredag 31 januari 2014

Mi mamá

Det finns ingen bättre person än min mamma. Hon kan alltid få mig att skratta, hon är liksom min andra halva. Vi är så galet lika på väldigt många sätt. I både utseende och personlighet. Vi tänker ofta likadant och eftersom att vi är så lika så händer det ibland att vi hamnar i diskussioner och fajter. Men trots att vi ibland skriker åt varandra och ibland gärna skulle slippa se varandra på en vecka så kommer det aldrig att ändra det faktumet att vi älskar varandra.

Jag kan inte ens beskriva hur bra min mamma är med ord. Hon är verkligen en andra halva för mig, måste prata med henne varje dag, jag är liksom beroende av henne.

Jag är så otroligt glad över att ha henne som mamma, att veta att hon alltid kommer att stå vid min sida och hjälpa mig med allt jag behöver. Hon är bäst och kan inte ens tänka mig ett liv utan henne, (förlåt att jag är en bitch mot dig / resten av familjen ibland)

JAG ÄLSKAR DIG SÅ GALET MYCKET.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar