tisdag 21 januari 2014

Visste du...

...att 94 % av alla gånger du vaknar på natten så är det för att någon kollar på dig. Läskigt ju?? Om man är vaken och är i tex skolan så känner man ju ifall någon tittar på en, man liksom känner ju det i kroppen och och är det ju asläbbigt att man ibland vaknar av den känslan. Jag menar, hur många gånger har man inte vaknar mitt i natten och haft känslan av att någon tittar på dig? Det har jag iaf känt väldigt många gånger, har alltid trott att det bara är min vilda fantasi som har spelat mig ett spratt men när jag fick veta detta så insåg jag att jag kanske inte inbillat mig så mycket som jag trott.

Tycker iaf att detta är sjukt läskigt och nu tänker jag på det varje gång jag vaknar på nätterna. Hoppas iaf att det är någon snäll eller någon som tycker om mig som brukar titta på mig.

- Still sadest moment in my childhood

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar