torsdag 23 januari 2014

Tjeeeenare mann1

Har trott att det är onsdag hela dagen pga att vi bytt praktikdagar men så är inte fallet utan imorgon är det FREDAAAAG!! Halleluja!

Igår efter praktiken åkte jag som sagt hem till Frida, det va megaläbbigt att åka hennes buss själv när det va mörkt då jag inte hade någon som helst aning om vart jag var. Kom iaf fram utan större problem. Åt lite på Frasses, hängde lite i skogen, gick till Statoil (fick äntligen se de omtalade tattarna live, såå glad för det!) och så kollade vi på pll. När vi skulle åka till skolan så tyckte alla på bussen att vi var dumma i huvudet då vi satt på bussen med en sopsäck med bland annat en julgran i och en Snobbenväska fyllda med grenar och skit som vi plockat.

I skolan så gjorde vi en begravningskrans i vegitativstil, där vi bland annat använde grenarna, granen och allt som vi plockat. Dock räckte inte granen på långa vägar så vi övertalade Stina om att vi skulle åka ut och plocka mer, roadtrip!!!!

Kom hem vid lite efter två och sen kom mamma och sanna hem en stund efter också. Stoffe och pappa är i Stockholm på kickoff så det är bara mamma och jag hemma tills på lördag, myys!! Ska väl kolla på någon film ikväll och sedan imorgon så ska vi ha fredagsmys tillsammans med sanna. Äta gott, dricka gott..ha det gott. ¨

Blir nästan tårögd för att det är så fint på min vägg, ni får bortse från den riktigt usla kvaliteten på bilden men det står en garderob i vägen så kan inte få någon bättre :) :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar