tisdag 28 januari 2014

VOLVO - Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor

Bussresan in i morse verkade aldrig ta slut. Det var asäcklig gubbe som hela tiden ville prata med mig och som hela tiden vände sig om och kollade på mig. Med tanke på vad jag vet om honom och hur han betedde sig idag så vill jag inte åka buss själv igen.

Vi fick sluta tidigare ifrån engelskan idag också och missade självklart bussen hem med två minuter...igen
 ":-)" Då gick jag och Frida som också missade sin buss med några få minuter till subban som ni såg i förra inlägget. När vi satt där kändes det som det hade varit en fredag i ettan. Det kändes som att vi precis gått genom snöstorm från Spelefanten för att sedan gå till Subban och dricka fredagslatten. Det enda som fattades idag var att vi var själva och inte fick besök av våra älskade itgubbs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar