tisdag 25 december 2012

Firar två veckor tillsammsans imorgon

Japp , som rubriken säger. Jag och denna härliga huvudvärk,yrsel,illamående & magont firar alltså två veckor imorgon. Avis eller ?

Fick lite bloggabstinens så jag var tvungen att starta datorn lite snabbt såhär innan läggdags. Igår var det ju julafton. Dagen började dåligt med att vi fick åka med elton till läckeby djursjukhus med hans öga, de borde varit bättre idag men det ska jag väl inte påstå att jag tycker det har blivit. I alla fall så kom moster & dem samtidigt som vi kom hem därifrån. Då kollade vi på kalle anka och sedan åt vi. Öppnade paketen, fick bland annat, torka aldrig tårar utan handskar del 1, den tomma stolen, sagan om ringen filmerna med svensk text, sunes jul, batman the dark knigth rises, två par byxor, en röd hood tröja, en skolväska, mössa, vantar, pengar , en nyårs klänning, the playbook, a bottle of vine,batman tröja,svarta byxor, grå tröja,how i met your mother 7 och säkert något mer som jag inte kommer ihåg nu. Är sjukt nöjd med alla mina presenter , har fått precis vad jag önskaat mig ooch lite till! sen efter det körde vi paket leken , där vann jag bland annat, en massage maskin grej, en plåt skål, MASSA sånna där plast saker man binder ihop sladdar med (tack carl<333333) godis, en tom skumtomte påse och säkert även där något mer som jag inte kommer på nu.

Julaftons roligaste, moster fick sitta och öppna många av de paketen hon skulle ge bort pågrund utav att det var fel ettiketter på de flesta, på ett av paketen som jag fick var det två ettiketter, en till mig och en till sanna, moster var dock bombsäker på att det var till mig, det visade sig IDAG vara fel, jag fick en tröja som sanna skulle fått och sanna fick ett par byxor som jag skulle fått.

Idag så har vi inte gjort så mycket, åkte in till stan en snabbis och sen hem till moster och åt lite go fika. Det var mysigt, älskar att umgås lite smått såhär.
Planerar även att försöka träffa bruttorna någon dag innom en snar framtid, alla ska ju iväg på olika saker så när någon kan kan ingen annan , vi får se helt enkelt annars får vi ta det när lovet är slut .

Nu ska jag kolla om all massage jag fått idag hjälper lite mot huvudvärken inatt, så puss på er, hoppas att ni haft en toppen jul. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar